lørdag, januar 14, 2006

Det nye året

Så, for det nye året, vær fast bestemt på å holde deg til Hans Ord og hva Det har lovet, slik andre utvalgte gjorde i tidligere tider.

Hvis du føler at du har sett Lyset som har skinnet igjennom til deg, av Jesus Kristus, Hans manifestasjon av Sin mektige Hellige Ånd i disse siste dager. Og, husk, hold deg til det, hva Han gjorde, du er en av de Utvalgte; og hva han, de Utvalgte i andre tider, som Abraham, da han så det, da det var helt imot vitenskapelig bevis.

Noa så det, og det var helt imot vitenskapelig bevis. Moses så det, og det var helt imot vitenskapelig bevis. Disse intelligente tidene som har passert; men de Utvalgte som så det, stod fast! Amen.

Og for framtiden, la oss stå fast på løftet. Gud gav det, og det er opp til Gud å oppfylle det. Jeg følger bare rytmen. Når den slår seg mot slutten av min tid og sier "dette er slutten på William Branham på jorden," så vil jeg bare flyte med rytmen. Så vil jeg stå opp igjen med rytmen. Halleluja. Han som får den til å slå, får den til å slutte å slå, og får den til å begynne å slå igjen. Det er Guds rytme, "Jeg vil reise ham opp på den ytterste dag. Den som tror på Meg har Evig Liv. Den som hører Mitt Ord og tror på Ham som sendte Meg, har Evig Liv; og skal aldri komme for dommen, men har gått fra døden til Livet."

Jeg vil følget Ordets rytmeslag. Amen. Ikke mitt hjertes rytmeslag; Ordets rytmeslag! Uansett hva det er, dersom mitt hjerte ikke slår med Ordet, så er hjertet mitt feil. Amen. For Han er Ordet! Amen. Bibelen forteller oss det, Guds Ord.

WMB ("Shalom" - 12.1.1964)