tirsdag, mars 07, 2006

Motta din helbredelse!

"Herre Gud, Skaper av himmel og jord, Opphavsmann til Evig Liv, Giver av alle gode gaver, tilgi min synd og vantro og gi meg av Din nåde. Jeg tror på Deg. Jeg mottar Deg som min Frelser, min eneste frelse. Jeg trenger Din styrke for min helse. Jeg kan ikke gå fremover uten Deg. Jeg mottar Deg nå som min Helbreder.

Vitne inntil!
Jeg fornekter djevelen og alle hans gjerninger. Fra nå av vil jeg tenke positivt. Jeg vil tro et hvert løfte. Jeg tar nå imot det som Skriften sier, "Ved Hans sår har jeg fått legedom." Jeg tror det. Det er mitt. Jeg vil fortsette å vitne om min helbredelse inntil jeg er helt frisk."

Lukk deg inne med Gud
Hold dere i ro nå; hold hendene på hverandre nå. Nå kan du be selv. Lukk deg inne med Gud. Du vil se noe skje nå. Allright, brødre, forkynnere, alle sammen, er dere klare? Nå, dersom Gud vil høre min bønn her, så hører Han den hvor som helst. Nå, du har bedt. Du har gjort din bekjennelse, akkurat som du ville når du kommer som en kristen. Du er klar nå... Hvis du var en synder, er du klar for dåp. Siden dere nå er kristne, har dere gjort deres bekjennelser, og dere er klare for helbredelse. Nå, hva kreves?

Bryt gjennom tvilen
Gud er klar til å gi det til deg. Det er bare en ting over deg. Det er en liten tynn skygge av tvil. Nå, dersom vi kan bryte gjennom den... Akkurat som et stort fly, de forteller meg at disse jetflyene, at de bare kjemper og rister, og kjemper og rister til de kommer gjennom den lydmuren; men etter at de er kommet gjennom lydmuren, så er de fri. Nå, dersom du bare kan heve deg over den lille muren av tvil der, åh, broder, hva vil skje. Du vil løpe fri. Du vil bli helbredet!

WMB ("Hvorfor" - 1961)