tirsdag, september 06, 2005

Gi opp & Bli Gitt Til

Jeg tenkte på det. Er det mulig å tro på noen andres vegne for at de skal bli helbredet? Du har sikkert les om den romerske offiseren som hadde tro for sin tjeners helbredelse. Men hva med idag? Les dette sitatet fra et møte hvor broder Branham skjelner en mann i forsamlingen:

"Du sitter der og ser så oppriktig på meg, bak der i den andre raden. Du har noen på hjertet, en mann med en blåaktig skjorte på, med åpen krage. Du studerer om noen.

Det er om en broder, og en broder er en... stå opp. Det er en annen mann som står foran deg. En visjon... Det er en broder som er blind og du har en mor. Hun har hjerteproblemer. Stemmer det?

Er det ikke dem som sitter ved siden av deg?

Og i visjonen når jeg ser deg i huset ditt, før du dro, er ikke det din kone som sitter rett ved siden av deg der? Stemmer det?

Vil du med så mye tro, vet du hva jeg ville gjøre hvis jeg var i ditt sted?

Jeg ville gitt opp den vanen av å røyke sigaretter og ta imot deres helbredelse. Vil du gjøre det? Gud velsigne deg. Amen.

La oss si, "Pris Gud."
Sitat: William Marrion Branham
"Tro Uten Gjerninger Er Død", 05.09.1953


Er det ikke vidunderlig? Her forteller Gud mannen alt han har på hjertet, hans problemer og LØSNINGEN til dem. Hva var det? Ha tro på Gud og gi opp dine onde uvaner... så vil dine kjære bli helbredet.

Som broder Byskal sa: "Gud er en forretningsmann" og du kan ta Ham på Hans Ord. La oss alle ta Gud på Hans Ord fra IDAG av til Guds ære!