onsdag, oktober 19, 2005

Vi forlovet oss forrige fredag!

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jeg vil gratulere så mye folkens!

det var veldig koselig! jeg ønsker dere Guds rike velsignelse og rikdom. HAN ER MEKTIG. Pris da herren og se at Han er god! Salme 37.5

12:18 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Gratulerer så masse!!!!!Må Gud rikelig velsigne dere og lede dere i alle ting!Ble så glad da jeg fikk gladmeldingen!Dere passer så til hverandre.
Klem fra mamma, Margareth.

3:56 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Gratulerer så mye med forlovelsen!

Så mye koselig som skjer. Ønsker dere lykke til begge to.

6:58 p.m.  
Blogger Kjetil Kringlebotten sa...

Då får e vel gratulere då. ;)

Ef 5:21.32:
"Ver kvarandre underordna i age for Kristus.. Dette er eit stort mysterium; no tenkjer eg på Kristus og kyrkja."

mvh Kjetil, aka kmann/k-mann

1:28 a.m.  
Blogger admin sa...

Vi takker så mye for alle de hyggelige gratulasjonene!

8:17 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Bro. Erlend and Sis. June,I congratulate you both on your engagement and on your upcoming marriage. Please pray that the Lord Jesus will give me a wife. I am age 32 and lonely. Bro. Michael Lee in the USA

12:48 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

My email address is skyline52korea@yahoo.com Bro. Michael Lee in the USA

12:52 p.m.  
Blogger Regine sa...

heih =)
KONGLE Erlend!eg annonserte d før deg faktisk, ironisk nok - på min blogg. Glad i deg - du fortjener det beste og har fått den(ho) beste.

11:54 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Gratulere so utruleg mykje frå oss 4 her ute i fjorden :D Var så utruleg kjekt å høyre! Ønsker deke all glede og lykke, og Guds velsignelse for dagane/åra deke får saman. Husk at sola aldri stopper å skinne, sjølv på regnværsdager :)

Varmt smil, frå oss 4 og Bonzo som er glade i deke! :)

10:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home