fredag, november 11, 2005

Jeg takker Gud for helse og frelse!

Jeg har hostet i en måned nå, og i går begynte jeg å få vondt i ryggen. Noen sier at det er lungebetennelse, men jeg vil ikke skrive under på noe som helst. Min bekjennelse forblir positiv!

I går da jeg var på møte ba min pastor for meg og salvet meg med olje, slik Skriften sier. Nå stoler jeg på at Herren vil gjøre resten og helbrede meg. I dag skal jeg til legen, en Guds agent, for å se hva han sier. Jeg takker Herren Jesus Kristus!

Jeg fikk nettop dette herlige Ordet:

Min sjel, lov Herren, glem ikke alle Hans velgjerninger! Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom. (Salme 103:2)
Stol på Gud!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Herlig, Erlend!

Kona mi, Katrine, har hatt influensa i en uke, og på onsdag ba vi på onsdagsmøtet for henne og feberen forsvant samme kveld. Nå kan hun dra på jentetur til "Stoff og stil" og IKEA på lørdag :)

1:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home