tirsdag, mai 03, 2005

Velkommen

Hilsener i det dyrebare Jesu Kristi navn!

Mitt ønske er at denne bloggen vil bli en velsignelse for deg. En kilde til oppmuntring og inspirasjon for deg i din daglige vandring med Gud.

Jeg har kalt denne bloggen "Vekkelse i Meg" fordi det er hvor det må begynne. I meg! I deg! Ikke vent på at noen skal bli satt i brann... du må bli tent selv, og være brennende for Gud i ditt eget liv! Vent og se om ikke Gud kommer på scenen.

Å vekke opp betyr å "bringe tilbake til livet igjen". Vi kan ikke leve på en opplevelse fra fortiden. Vi trenger å bli fornyet og oppvekket. Vi trenger å ha et forhold til Gud i dag!

Jeg ønsker å holde meg fokusert på Kristus, og hvordan jeg kan komme nærmere Ham. Hvis det også er ditt begjær, så lag et bokmerke på denne siden og besøk den fra tid til annen. Du kan også legge igjen dine kommentarer her og være en kilde for inspirasjon selv.

Til vi møtes ved Hans føtter...

Gud være med deg!

(Denne posten ble opprinnelig skrevet 27.april)